• U kunt bij ons met PIN of creditcard betalen. Overmaken mag ook.

    Wij hanteren voor al onze behandeling de standaardtarieven zoals vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZA). Deze tarieven worden jaarlijks opnieuw vastgesteld en gepubliceerd. Wilt u precies weten wat de huidige tarieven zijn? Dat kan natuurlijk. Klik hier voor het KNMT tarievenoverzicht 2022 (pdf).

    Betalen kan bij ons op 2 manieren:

    1) Betalen op rekening

    Standaard declareren wij de kosten van uw behandeling direct bij uw zorgverzekeraar. Zij laten ons weten wat er vergoed wordt van uw behandeling. Veelal is er nog een bedrag om zelf te betalen. Of misschien heeft u geen tandartsverzekering. Wij sturen u dan een factuur voor het restant bedrag. Deze factuur krijgt u per e-mail. Omdat wij eerst declareren bij de zorgverzekeraar, en dan pas een factuur aan u sturen, kan het tot 2 weken duren voordat u een factuur van ons ontvangt.

    Nadat u de factuur van ons heeft ontvangen heeft u 14 dagen om deze te betalen. U kunt betalen via de iDeal knop die in de e-mail staat. U kunt het ook zelf aan ons overmaken via internetbankieren of overschrijven. Vermeld dan wel altijd het juiste factuurnummer zodat wij uw betaling goed kunnen verwerken. Onze bankgegevens staan in de e-mail.

    Het is belangrijk dat wij het juiste e-mailadres van u hebben.

    2) Direct betalen per PIN of contant

    Heeft u geen e-mailadres of betaalt u liever gelijk? Dan kunt u dat aangeven bij de balie. Wij printen dan uw factuur en deze kunt u direct met PIN of creditcard betalen. Wij accepteren alle betaal- en creditcards met uitzondering van American Express. Contant betalen kan uiteraard ook. Let op dat u in dit geval zelf de rekening moet indienen bij uw zorgverzekeraar.

    Op onze behandelingen en de betaling daarvan zijn de algemene voorwaarden van toepassing.